تمرین سری چهارم

متاسفانه به علت مشکلی قادر به شرکت در جلسه ی TA  مبنی بر توضیح تمرین چهارم نبودم بنابراین ابتدا به صدای ضبط شده ای که از دوستان گرفته بودم گوش داده و پس از آن شروع به انجام تمرین کردم این تمرین به نسبت تمرین سوم حجم بیشتری از وقت و تلاش را نیاز داشت اما در کل می توان گفت که حجم مناسبی داشت . 

سوالات به نسبت تمارین قبلی به شدت واضح تر بیان شده بودند و انفرادی بودن آن باعث میشد که از بودن هرگونه بحث اجتناب شود و نیازی به تشکیل جلسات گروهی نباشد . 

درنهایت با برداشتی که از هر یک از سوالات آن داشتم به این نتیجه رسیدم که در نهایت حتی در صورتی که بحران ادامه دار باشد چون پروژه مرتبط با دانشگاه و برپایی مرکز فناوری آن است باید ادامه پیدا کند ولی اگر تشدید بحران ها صورت گیرد مشکلات به شدت زیاد خواهد شد و بهتر است که هر چه سریعتر از آن صرف نظر شود .



کار مطالعاتی انفرادی

گزارشی از ارائه ی انفرادی اینجانب در ارتباط با معیارها در حوزه ی مدیریت پروژه در ادامه آمده است . 


پس از دریافت کتاب " مدیریت پروژه ، KPI ، معیارها و داشبورد " نوشته ی هارولد کرزنر از استاد به مطالعه ی آن پرداختم که تقریبا دو هفته زمان برد زیرا حجم کتاب زیاد بود و همچنین در بازه ی میانترم ها قرار داشت پس از مطالعه تصمیم گرفتم که یک ارائه ی کلی در ارتباط با معیارها داشته باشم . البته مطالب زیادی در کتاب بود که جای زیادی برای گفتن داشت ولی ترجیح دادم که کلیتی توضیح بدهم و بقیه را به دانشجویان علاقه مند بسپارم تا مطالعات خود را ادامه بدهند . 

لازم به ذکر است که این کتاب تنها منبع من برای ارائه نبود بلکه در قسمت هایی که در فهم آن مشکل داشتم به اینترنت رجوع کرده و از سایت forbes که سایتی معتبر در حوزه ی مدیریت پروژه می باشد استفاده کردم .

در نهایت نیز در روز یکشنبه مورخ 12 دی ماه 1395 ارائه ی خود را انجام دادم و رضایت نسبی نیز از آن دارم ولی متاسفانه وقت کافی برای گفتن تمام مطالب نداشتم و نیاز بود که برخی از اسلایدها را رد کنم . 


پی نوشت : اسلاید تهیه شده توسط اینجانب در سایت درس توسط استاد قرار داده شده است